Şanlıurfa Orman Bölge Müdürümüz Cevdet Çiçek , badem üretiminden 10 ton ürün elde edileceğini söyledi.
Kurak geçen mevsimin üretimi çok etkilediğini dile getiren Şanlıurfa Orman Bölge Müdürümüz Cevdet Çiçek; “2021 yılında kuraklığa ve fırtınaya rağmen Orman Köylümüz üretime devam ediyor.
Ağaçlandırma çalışmalarının bademle sınırlı kalmadığını “Bölge müdürlüğümüzün sınırları içinde yörelerimize uygun olan ve vatandaşlarımızın gelir getirici ağaçlandırma çalışmalarını yapıyoruz. Cumhurbaşkanımızın liderliğinde bir kampanya yürütülüyor ve bakanımızın destekleriyle ağaçlandırmayı artırıyoruz. toprakla buluşturduğumuz fidanlar ise meyve vermeye başladı ve vatandaşlarımız da hasat etmeye başladı. Sadece badem değil ceviz ve benzeri ürünler içinde çalışmalarımız sürüyor” diye konuştu.
HABER :ABDULLAH YİĞİT-MÜSLÜM İLYASOĞLU
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха