ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Gelecek Partisi Birecik İlçe Başkanı Ahmet Aslan, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Başkan Aslan, Birleşmiş Milletler tarafından “Dünya Engelliler Günü” olarak kabul edilen 3 Aralık tarihi, engelli vatandaşlarımızın sorunlarına dikkat çekilmesi ve farkındalık oluşturulması adına önemli bir gündür.
Engellilik, sosyal yönleriyle her birimizi yakından ilgilendiren, olumsuz etkilerini en aza indirgemek için herkesin katkısına, duyarlılığına ve ortak çabasına ihtiyaç hissedilen toplumsal bir husustur.
Devlet ve millet olarak bütün insanların yaşamlarını kolaylaştırmak, hayatlarına değer katmak, değer üretmek, meselelerin farkında olabilmek bizim görevimiz. “İnsanı yaşat ki devlet yaşasın” diyen bir geleneğin mensupları olarak bizler, engelli kardeşlerimizin her zaman yanında olmaya ve onların hayatlarını ve yaşamlarını kolaylaştırmaya azami önem göstermeliyiz. Fiziki engelleri kaldıramıyorsak bile, kalplerdeki engelleri ortadan kaldırmak suretiyle engelli vatandaşlarımızın da toplumumuzun bir parçası olduğu gerçeğinin idrak edilmesi, sorunların daha hızlı çözülmesine katkı sağlayacaktır.
Bu duygu ve düşüncelerle engelli dostu bir ilçe başkanı olarak, tüm engelli vatandaşlarımızın 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nü kutluyor, kendilerine ve ailelerine sevgi, saygı ve muhabbetlerimi sunuyor, esenlikler diliyorum.
ŞAHİN ASLAN TURİZM TAŞIMACILIK YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ASLAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BİRECİK’TE ÖĞRETMENLER KOROSU VE ORKESTRASINDAN MUHTEŞEM TÜRK HALK MÜZİĞİ GECESİ
BİRECİK BAYMAK YETKİLİ SERVİSİ’NDEN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
İBRAHİM HALİL CAMİİ BÖLGENİN EN GÜZEL VE MODERN İBADETHANELERİNDEN BİRİ OLDU