Birecik Belediye Başkan Vekili Avukat Sakıp Yaşar, Yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayınlandı.
Av. Sakıp Yaşar, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Her yeni yıl, yeni bir başlangıçtır. Yeni umutları ve beklentileri de beraberinde getirmektedir. 2024 yılını acı ve tatlı hatıralarıyla geride bırakırken içimizdeki büyük umutlar, beklentiler, coşku ve heyecanla hep beraber yeni bir yıla giriyoruz.
Yaptığımız her işte olduğu gibi, geride kalan bir yılın da muhasebesini yaparken 2025 yılının en iyi şekilde geçmesi için hangi adımları atmamız gerektiğini düşünmeli, zamanımızı, enerjimizi ve potansiyelimizi en verimli şekilde değerlendirmeliyiz.
Bu vesile ile, 2025 yılının Ülkemize, Milletimize ve tüm insanlığa huzur, sağlık ve mutluluk getirmesini temenni eder, Tüm Birecik halkımızın ve her kademedeki çalışma arkadaşlarımın yeni yılını kutlar, sevgi ve saygılarımı sunarım.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI