Avustralya’nın Victoria eyaletinde, koronavirüs nedeniyle 2 kişinin daha hayatını kaybetmesiyle ülkede can kaybı 106’ya yükseldi.
Avustralya’nın Victoria Eyalet Başbakanı Daniel Andrews, eyaletteki COVID-19 nedeniyle yaşanan can kayıpları ve yeni vakalardaki artışla ilgili açıklama yaptı.
Başbakan Andrews, eyaletin başkenti Melbourne’da son 24 saatte yapılan testlerde 127 kişinin daha COVID-19’a yakalandığını ve virüse yakalanan 60 ve 90’lı yaşlardaki 2 erkek hastanın hayatını kaybettiğini açıkladı.
Yaşanan can kaybıyla eyalette COVID-19’dan ölenlerin sayısı 22’ye, Avustralya genelinde 106’ya yükseldi.
kaynak:TRT HABER
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
В штабе общественной поддержки «Единой России» в Благовещенске устроили фитнес-площадку для мам детей с ОВЗ
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Birleşik Rusya, Stavropol Bölgesi’nin Predgorny ilçesinde Sovyet askeri kahramanlarının dul eşleriyle bir toplantı düzenledi
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi