Şanlıurfa Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, 24 Kasım Öğretmenler Günü mesajı dolayısıyla yayımladığı mesajında; tüm öğretmenlerin gününü kutlayarak, pandemi tedbirleri göz önünde bulundurularak, öğretmenlere yönelik çeşitli programlar yapacaklarını ifade etti.
“Yarınlarımızın umudu olan çocuklarımızın, eğitim ve öğretiminde büyük sorumluluk sahibi olan öğretmenlerimize minnet borçluyuz” ifadeleriyle mesajına başlayan Başkan Mehmet Canpolat, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla tüm öğretmenlerin gününü kutlayarak, şunları söyledi:
“Başöğretmen, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün dediği gibi; ‘Toplumun düşmanı cehalet, cehaletin düşmanı öğretmenlerdir.’ Çocuklarımızın, gençlerimizin eğitimi için gece, gündüz demeden çalışan tüm öğretmenlerimize minnettarız. İçinde bulunduğumuz bu zorlu pandemi sürecinde de, öğretmenlerimiz çocuklarımızın eğitimden geri kalmaması için sürekli çaba sarf etmekte. Her koşulda, çocuklarımızın geleceğini düşünen fedakar öğretmenlerimizin, Haliliye Belediyesi olarak her zaman yanlarında olduk ve olmaya devam edeceğiz. Öğretmenler Günü dolayısıyla da, bir etkinlik dizisi planladık. Gecesini, gündüzünü öğrencileri için harcayan öğretmenlerimize vefa borçluyuz. Bu duygu düşüncelerle, tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü kutlar, ebediyete intikal etmiş tüm öğretmenlerimizi de rahmetle anıyorum.”
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
11 vardiya boyunca Birleşik Rusya’nın “Kursk Sınırı” kampına 120 tondan fazla yardım ulaştırıldı
Birleşik Rusya, Tver bölgesinden engelliler için St. Petersburg’a bir gezi düzenledi
İŞ İNSANI HÜSEYİN DALSAL: KARDEŞİ İBRAHİM HALİL DALSAL İÇİN DİLLERE DESTAN BİR DÜĞÜN TÖRENİ YAPTI
BİRECİK TİCARET VE SANAYİ ODASI BAŞKANI SADETTİN BİLGİN `DEN 23 NİSAN MESAJI
RAMAZANOĞULLARI GRUP Güvenli Taşımacılığın Tek Adresi
Gazeteci Emin Yiğit’ten Yeni Şiir Kitabı: “Gençlikten Uzak Yaşıyorum”