Şanlıurfa Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, 3 Aralık Dünya Engelliler günü nedeniyle bir mesaj yayımladı. Başkan Kuş, “Herkesin birer engelli adayı olacağının bilincindeyiz. Her zaman engelli kardeşlerimizin yanındayız.” Dedi.
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, 3 Aralık Dünya Engelliler günü nedeniyle bir mesaj yayımladı. Başkan Kuş, “Herkesin birer engelli adayı olacağının bilincindeyiz. Her zaman engelli kardeşlerimizin yanındayız.” Dedi. Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, 3 Aralık Dünya Engelliler günü nedeniyle bir mesaj yayımladı. Başkan Kuş mesajında şunları söyledi,”Herkesin birer engelli adayı olacağının bilincinde olarak sadece bir gün değil her zaman kardeşlerimizin yanındayız ve destekçisiyiz. Engelli bireylerimizi topluma kazandırmak ve hayatlarını kolaylaştırmak adına çalışmalarımız devam ediyor. Dezavantajlı gruplara yönelik Eyyübiye Belediyesi olarak pozitif ayrımcılık gösteriyoruz. Hayatlarını zorluklar içinde idame ettirmeye çalışan ve birçok sıkıntıya göğüs geren engelli kardeşlerimizin sorunlarının farkındayız. Unutmamalıyız ki hepimiz bir engelli adayıdır ve engelliler için atılan her adım sadece engelli vatandaşlarımız için değil kendimiz için de atılmış kadar önemlidir. Bu duygu ve düşüncelerle 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde tüm engelli kardeşlerimize sevgi ve saygılarımı sunuyor, 3 Aralık dünya Engelliler Günü’nü kutluyorum. “
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
ŞAHİN ASLAN TURİZM TAŞIMACILIK YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ASLAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BİRECİK’TE ÖĞRETMENLER KOROSU VE ORKESTRASINDAN MUHTEŞEM TÜRK HALK MÜZİĞİ GECESİ
BİRECİK BAYMAK YETKİLİ SERVİSİ’NDEN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
İBRAHİM HALİL CAMİİ BÖLGENİN EN GÜZEL VE MODERN İBADETHANELERİNDEN BİRİ OLDU