BAŞKAN MUSTAFA ÇİÇEK `TEN 19 EKİM MUHTARLAR GÜNÜ MESAJI
S.S. 42 Nolu Birecik Birlik Kooperatifi Başkanı Mustafa Çiçek, 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Başkan Mustafa Çiçek, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Köylerimize ve mahallelerimize kamu kaynağının aktarılması hususunda birinci derecede sorumluluk bilinciyle 24 saat görevi başında bulunan muhtarlarımızın, hizmetlerinin hatırlanması, sorunlarının konuşulması ve sorunlarına çözüm üretilmesi düşüncesiyle, ülkemizde ilk muhtarlık teşkilatının kurulduğu gün olan 19 Ekim 1829’un yıl dönümü, 2015 yılından itibaren ‘Muhtarlar Günü’ ilan edilmiştir.
Dеmоkrаsi zincirinin ilk halkasını oluşturan muhtarlık teşkilatı, yerel demokrasinin en eski örneğini temsil eden, devletimizin her noktadaki kurumsal temsilciliğidir.
Muhtarlarımız, bulunduğu mahallede veya köyde devletimizin tüm kurumlarını temsil etmekte ve halkımızla devlet kurumları arasında köprü vazifesi görmektedir.
Günümüzde kendini yenileyen kurumların başında gelen muhtarlık hem sevinçte hem de hüzünde halkının her zaman yanında ve hizmetindedir.
Hem milleti, hem devleti temsil gibi önemli bir görevi yürüten, muhtarlarımız başta olmak üzere tüm mahalle ve köy muhtarlarımızın ′19 Ekim Muhtarlar Günü′nü kutluyor, hayırlı ve başarılı görevler diliyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
ŞAHİN ASLAN TURİZM TAŞIMACILIK YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ASLAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BİRECİK’TE ÖĞRETMENLER KOROSU VE ORKESTRASINDAN MUHTEŞEM TÜRK HALK MÜZİĞİ GECESİ
BİRECİK BAYMAK YETKİLİ SERVİSİ’NDEN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
İBRAHİM HALİL CAMİİ BÖLGENİN EN GÜZEL VE MODERN İBADETHANELERİNDEN BİRİ OLDU