BAŞKAN SALİH EKİNCİ SAĞLIK ÇALIŞANLARININ TIP BAYRAMINI KUTLADI
Şanlıurfa Viranşehir Belediye Başkanı Salih Ekinci, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla sağlık çalışanlarını ziyaret etti.
Başkanı Salih Ekinci, ilçe sağlık Müdürlüğünde görev yapan sağlık çalışanlarına karanfil dağıtarak 14 Mart Tıp Bayramlarını kutladı.
İlçe Sağlık Müdürlüğünü ziyaret eden Başkan Salih Ekinci, başta ilçe sağlık Müdürü Mehmet Uğur Kutluay olmak üzere tüm doktor ve sağlık çalışanlarını tek tek ziyaret ederek, karanfil takdim edip günlerini kutladı.
Sağlık çalışanlarının her zaman yanında olduklarını ifade eden Başkan Ekinci, insan sağlığı için gece gündüz demeden fedakarca çalışan doktorların ve sağlık çalışanlarının kutsal bir görev yaptığını kaydederek görevlerinde başarılar diledi.
Günün anısına sağlık çalışanlarına kırmızı karanfil veren Başkan Ekinci,”Özellikle pandemi süreciyle birlikte yaptığınız işin önemi, tüm dünya tarafından çok daha iyi anlaşıldı. Emekleriniz, alın teriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.” dedi.
Sağlık çalışanları da kendilerini unutmayan Başkan Ekinci’ye ziyaret ve karanfil hediyeleri için teşekkürlerini iletti.
ŞAHİN ASLAN TURİZM TAŞIMACILIK YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ASLAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BİRECİK’TE ÖĞRETMENLER KOROSU VE ORKESTRASINDAN MUHTEŞEM TÜRK HALK MÜZİĞİ GECESİ
BİRECİK BAYMAK YETKİLİ SERVİSİ’NDEN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
İBRAHİM HALİL CAMİİ BÖLGENİN EN GÜZEL VE MODERN İBADETHANELERİNDEN BİRİ OLDU