BÜYÜKŞEHİR KENT ESTETİĞİNİ ÖN PLANDA TUTUYOR
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi çevresel faktörlerden kaynaklı deforme olan demir korkulukları revize edip boyama işlemleri gerçekleştirerek daha güzel bir görünüme kavuşturdu.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, kentsel estetik çalışmalarına devam ediyor. Başkan Beyazgül’ün kent estetiğiyle ilgili direktiflerini uygulama alanlarına yansıtan ekipler dalgeç, köprülü kavşak ve altgeçitlerde demir korkulukları kent estetiğine uygun olarak boyadı.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi kenti her açıdan turizme hazırlamaya devam ediyor. Görüntü kirliliğine müsaade etmeyen Büyükşehir Belediyesi ekipleri altgeçit ve köprülü kavşaklarda bulunan demir korkulukları kent estetiğine uygun olarak revize ediyor.
Çevresel faktörler nedeniyle deforme olan ve rengi solan korkulukların bakım ve onarım çalışmalarını yapan ekipler ardından boyama işlemlerini de gerçekleştirerek şehre estetik bir görünüm kazandırıyor.
ŞAHİN ASLAN TURİZM TAŞIMACILIK YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ASLAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BİRECİK’TE ÖĞRETMENLER KOROSU VE ORKESTRASINDAN MUHTEŞEM TÜRK HALK MÜZİĞİ GECESİ
BİRECİK BAYMAK YETKİLİ SERVİSİ’NDEN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
İBRAHİM HALİL CAMİİ BÖLGENİN EN GÜZEL VE MODERN İBADETHANELERİNDEN BİRİ OLDU