ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Anda Kardeşe Vefa Derneği Şanlıurfa Temsilcisi Hadi Öztop, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü nedeniyle bir mesaj yayınladı.
Öztop, mesajında;
“3 Aralık Dünya Engelliler Günü farkındalık olunması gereken özel günlerimizden biridir. Çünkü her birey aslında doğal bir engelli adayıdır. Herkesin bunun bilincinde olması ve daima empati yapması önem büyük arz etmektedir. Ülkemizde, engellilerimiz için şümullü çalışmalar gerçekleştirilmektedir.
Devletimizin üstün çabalarıyla, eğitim hizmetleri başta olmak üzere pek çok alanda engellilerimizin sorunlarına çözüm üretilmekte ve yaşam kalitelerinin artırılması için her türlü tedbir alınmaktadır. Engelli vatandaşlarımızın toplumsal yaşam içindeki entegrasyonunu ve refah seviyelerini en üst düzeye çıkarmak hepimizin asli görevleri arasındadır.
Bu duygu ve düşüncelerle, tüm engelli vatandaşlarımızın 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nü kutluyor, sağlık ve esenlikler diliyorum” dedi.
ŞAHİN ASLAN TURİZM TAŞIMACILIK YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ASLAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BİRECİK’TE ÖĞRETMENLER KOROSU VE ORKESTRASINDAN MUHTEŞEM TÜRK HALK MÜZİĞİ GECESİ
BİRECİK BAYMAK YETKİLİ SERVİSİ’NDEN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
İBRAHİM HALİL CAMİİ BÖLGENİN EN GÜZEL VE MODERN İBADETHANELERİNDEN BİRİ OLDU