Galatasaray ile sözleşmesi sonra eren Yuto Nagatomo, Türkiye’den ayrıldı.
Ayrılırken havaalanında son röportajını TRT SPOR’a veren Japon futbolcu, “Burada olmak beni inanılmaz onurlandırdı. Çok başarılı güzel seneler geçirdim. Şu anda çok mutluyum ama bir yandan da Türkiye’ye veda ettiğim için içim buruk. Türk insanını çok sevdik. Bu ülkeyi çok sevdik. Ayrılırken de hüzünlüyüm tabii ki. Fatih Terim’e, başkanımıza, taraftarlarımıza ve çalışanlarımıza çok teşekkür ediyorum.” dedi.
“Antrenmandan önce kendi kendime söz vermiştim, ‘güçlü olmam gerekiyor’ dedim. Ancak o anda 2.5 senede yaşadığım anlar aklıma geldi ve Fatih Terim’in sözleri beni çok onore etti ve ağlamama sözümü tutamadım. Ağladım ve yapacak bir şey yok.”
Nagatomo, geleceği ile ilgili ise, “Japonya’da menajerimle görüşeceğim. Kendimi iyi hissediyorum. Devam edeceğim. Ama nerede olacağı henüz belli değil.” ifadesini kullandı.
Kaynak: TRT SPOR
Birleşik Rusya, Stavropol Bölgesi’nin Predgorny ilçesinde Sovyet askeri kahramanlarının dul eşleriyle bir toplantı düzenledi
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Smolensk arama ekiplerinin Büyük Vatanseverlik Savaşı kahramanlarının isimlerini koruma projesini destekledi
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
«Единая Россия» проверила условия пребывания детей в пришкольном лагере в Губкинском (ЯНАО)