Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sahillerde artan tatilci yoğunluğu üzerine COVID-19 uyarısı yaptı.
Sağlık Bakanı Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımla tatilcileri uyardı. Koca, “Birinci dalga sahillere indi. Tatilde dikkatli olalım” paylaşımını yaptı.
Kurban Bayramı tatili nedeniyle sahillere ve turistik beldelere akın eden vatandaşlar yoğunluk oluşturdu. Ege ve güney sahillerinden çekilen kareler yoğunluğu gözler önüne serdi.
KAYNAK:TRT HABER
В Саранске активисты «Единой России» провели для старшего поколения народные игры
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya’nın desteğiyle İnguşetya’da çocuk spor müsabakaları düzenlendi
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
По инициативе «Женского движения Единой России» в Чувашии учредили День сельской женщины
Kaliningrad’da Birleşik Rusya, yaşlı nesil için dövüş sanatları eğitimi düzenliyor