Şanlıurfa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kaya, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Şanlıurfa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kaya, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Saygıdeğer Şanlıurfalı Hemşerilerim,
Bereketin, huzurun, manevi hazların, hoşgörü ve kardeşliğin, paylaşmanın, zirve yaptığı bir Kurban Bayramına daha erişmenin mutluluğunu hep birlikte yaşıyor ve paylaşıyoruz.
Bilindiği gibi bayramlar, insanlar arasında sevgi, saygı, hoşgörü ve yardımlaşma duygularının pekiştiği, geleceğe dönük iyimserliklerin canlandığı, kişisel dargınlık ve kırgınlıkların bir kenara bırakılarak unutulduğu özel günlerdir.
Gelin hep birlikte bu bayramı da fırsatlara dönüştürelim. Küslüklerimizi, kızgınlıklarımızı, husumetlerimizi bir kenara bırakıp kardeş olmanın, bir olmanın, hazzını hep birlikte yaşayalım. Bizi biz yapan bu duyguların olmazsa olmazımız olduğunu tüm dünyaya bir kez daha haykıralım.
Bu duygu ve düşüncelerle, Mübarek Kurban Bayramının milletimize, ülkemize, Şanlıurfa’mıza ve tüm İslam Alemine barış, huzur, sağlık, mutluluk ve hayırlar getirmesini diler, bu vesile Şanlıurfalı hemşerilerimin, sivil toplum kuruluşlarının ve değerli basın mensuplarının Kurban Bayramını en içten dileklerimle kutlar, sevgi ve saygılarımı sunarım.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
ŞAHİN ASLAN TURİZM TAŞIMACILIK YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ASLAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BİRECİK’TE ÖĞRETMENLER KOROSU VE ORKESTRASINDAN MUHTEŞEM TÜRK HALK MÜZİĞİ GECESİ
BİRECİK BAYMAK YETKİLİ SERVİSİ’NDEN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
İBRAHİM HALİL CAMİİ BÖLGENİN EN GÜZEL VE MODERN İBADETHANELERİNDEN BİRİ OLDU