TOPLU TAŞIMADA KULLANILACAK YENİ OTOBÜSLER KENTE GELMEYE BAŞLADI
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül’ün geçtiğimiz günlerde Şanlıurfa’da yayın yapan üç televizyon ortak canlı yayınında toplu ulaşımda kullanılacak 174 adet otobüsü filolarına dâhil edeceklerinin müjdesini verdi. Başkan Beyazgül’ün belirttiği otobüsler kente gelmeye başladı.
Şehir içi ulaşımda vatandaşların rahatı ve konforunu düşünen Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesinin sipariş verdiği otobüsler kente gelmeye başladı. Akıllı ulaşımda vatandaşlara konforlu ulaşım imkânı sunan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi araç filosuna 174 adet otobüs katacak.
Halka hizmet, hakka hizmet anlayışı ile vatandaşların menfaatini gözeten Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül’ün talimatlarıyla sipariş verilen 174 adet otobüs kente gelmeye başladı. İlk etapta 5 tanesi gelen otobüsler Bel-San A.Ş yetkilileri tarafından teslim alındı.
Doğa dostu, çevreye duyarlı 4 kapılı, Wifi özelliği, Led ekran televizyon ve son teknoloji ile donatılan körüklü otobüsler 18 metre uzunluğunda olup Şanlıurfalılara şehir içi ulaşımda daha kaliteli ve konforlu hizmet verecek.
6, 8, 12 ve 18 metre olarak sipariş verilen otobüsler etaplar halinde kente gelmeye devam edecek. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi şehir içi toplu taşımada yeni alınan araçlarla gücüne güç katacak. Yeni alınan otobüsler ihtiyaca göre belirlenecek hatlarda görevlendirilecek.
ŞAHİN ASLAN TURİZM TAŞIMACILIK YÖNETİM KURULU BAŞKANI MEHMET ASLAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BİRECİK’TE ÖĞRETMENLER KOROSU VE ORKESTRASINDAN MUHTEŞEM TÜRK HALK MÜZİĞİ GECESİ
BİRECİK BAYMAK YETKİLİ SERVİSİ’NDEN VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
AVUKAT NAZIM GÖREN `DEN JANDARMA TEŞKİLATI’NIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ MESAJI
İBRAHİM HALİL CAMİİ BÖLGENİN EN GÜZEL VE MODERN İBADETHANELERİNDEN BİRİ OLDU